1 Ekim 2009 Perşembe

şimdi.ben öğle tatilinde masamı toplayıp, sana da birkaç satır yazacaktım,rüyamı falan anlatacaktım ya günlük.gene yapmadım.carrefoura saçımı kestirmeye gittim.tamam güzel kesti itiraf ediyorum.ama çook pahalı geldi.ohoooo!her ay bu kadar para veremem ben.neyse güzelliği yarın yıkayıp bakımsız haline dönünce belli olacak zaten.ben nerde kuafördeki çocuk kadar özen göstereceğim saçıma.sadece yıka ve çık.

rüyamın kısa özeti: taşınan bir ev gördüm.benim eşyalarım değildi,ama yakın biriydi galiba.şimdi rüyalarımı niye yazıyorum.çünkü ben genelde rüya görmem.yani gece sık sık uyanmama rağmen hatırlamam.ama bir iki gündür hatırlıyorum.hayret.

neyse toca bugün iş seyahatinde yani saçımın güze halini göremeyecek.

bu arada dün boyner'den alışveriş yaptım.indirimden hiç birşey alamadım.çünkü 44 beden üstüne indirim yok maalesef.bedeniniz geniş olunca cüzdanınızı da öyle sanıyorlar.bir de hep yaşlı işi.insan hem balina etli hem de şık olamaz mı canım?büyük beden, şık ve uygun fiyatlı giyisiler üreten bir marka var mı? faik sönmez demeyin, ucuz falan değil kazıkcı kendisi.insanlar kafayı yemiş.ipekyol da bir ceket 600 TL.yani üzerime olsa bile almam.yuh yani asgari ücretten fazla.insanlar ne kadar para kazanıyor da bunlar satılıyor anlamadım.

ama denediğim pantolanların hiç biri kavuşmayınca bir kez daha anladım ki artık siyah alarm çalıyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder