27 Nisan 2010 Salı

şiir falı


şiir falı tuttum kendime rastgele dedim,attım oltamı şiir denizine ve en sevdiğim şairden bir şiir çıktı. :)) hayatımız göründüğü kadar basit değil diyor şair.hiç birimizin hayatı basit değil.yaşam bize sunulmuş bir armağan.


Acının Miladıyla


Acının miladıyla başlayan bir hikayedir bu

yaşayıp gelmişiz ormanlar bir yanarak

her dönemeçte uğultulu uçurumlar

her şafakta uzun uzun kurt ulumaları

Ey masalcı

otur şu geyik postuna

ve anlat şimdi bütün bunları


Önce yaşadıklarımızı koy ortaya

hatamızı ve sevabımızı anlat

görelim nelere kahretmişiz bunca zaman

nelere göğüs germişiz görelim bir bir

bedeli ödenmiş midir şafağın, bilelim

yaşamak

yeni acılara sürgün etse de bizi


Hayatımız göründüğü kadar basit değil

ama anlaşılmaz gibi de değil öyle

çoğunu unuttuk belki şimdiden

belki bitti birtakım bekleyişler

umutlar da bitti bir zaman, sevgiler de

ama unutmayalım

zulüm de biter hayatımızda


Ahmet Telli

1 yorum:

  1. Ahmet Telli benim de en sevdiğim şairdir, her şiirine bayılırım. Ama diyorum ki keşke kendini görmeseydim o imza gününe gidip. Engin bir hayal kırıklığı:(((

    YanıtlaSil