6 Nisan 2010 Salı

döngü

istedim de ne oldu!

dün annemi hal hatır sormak ve ev almaya karar verdiğimizi söylemek için aradım.o da bana 23 nisan'da izmir'e gidip gitmeyeceğimi sordu.ben de belki arkadaşlarımla büyükada'ya gidebileceğimi söyledim.ondan sonra film koptu.ben onları hiç özlemiyormuşum.tatillerde hep geziyormuşum.izmir'e gitmiyormuşum.ben kötü evlatmışım,bizi yetiştirirememiş.bir dünya laf saydı.1-2 saat sonra babam aradı.ben annemi ağlatmışım,beni bir daha aramayacakmış,falan filan bir araba laf saydı.sonra ben annemi aradım ve bir güzel kavga ettik.hep onlar mı bana küsecek bu sefer de ben onlara küstüm.beni bencil olmakla suçluyorlar,ama asıl bencil kendileri.

dün ödevimi yaptım.iki isteğimi yaptım,bir isteğimi dile getirdim.sonunda cezamı da aldım.

2 yorum:

  1. insana en büyük hapishaneyi en sevdikleri kuruyor ne yazık ki..
    ve bizim gibi vicdanı içine yerleştirilip büyütülmüş çocuklar bu tutsaklığı bir ömür yaşıyor..
    şeytan ağacı kitabında.. kosinski.. en büyük özgürlüğün kimsesizlik olduğunu vurgulamıştı hep..
    ne doğru..
    ama bizden ne uzak..

    herkes kendince haklı olduğundan bu konunun tam bir çözümü yok aslında..
    sana bunları yapma sebepleri: SENİ ÇOK SEVİYOR VE ÖZLÜYOR OLMALARI..

    öykü bana diyor ki:
    "sen anneni sevmiyor musun?"
    seviyorum tabiki neden sevmeyeyim neden böyle bir soru sordun ki diyorum..
    "ama hiç gidip anneni gıdısını öpmüyorsun, ona sarılarak uyumuyorsun" diyor... "nasıl dayanıyorsun bunları yapmadan" diyorr..
    düşünüyorum..
    öykü benim gıdımdan ayrılmıyor şimdi :)
    ama bir gün o da benim şimdiki halim gibi kopacak anneden..
    ne büyük bir kayıp olacak benim açımdan bu uzaklık değil mi..

    onlara kızma..
    sen yine adaya git..
    isteklerini yapmaya gayret et..
    ama içinden onlara kızma..

    emin ol.. senin izmire gelip gelmemeni umursamasalardı o zaman daha çok üzülürdün sen de :)

    sevgi hem doyurur insanı.. hem de tutsak eder..
    ama sevgisizlik açlıktan öldürebilir..

    (sabah sabah ne felsefe yaptım yahu :))))

    YanıtlaSil
  2. taraf tutmak istemem ama sanırım izmir tarafı diyeceğim :)

    YanıtlaSil