9 Aralık 2009 Çarşamba

geldin mi?


dün bütün paramı dergilere harcadım.sonrada tüm akşam amaçsızca dergi sayfalarını karıştırdım durdum.marie clear,formsante ve national geo. sayfalarında gezindim.newsweek'in yüzüne bile bakmadım.belki kafamı dağıtırım moralim yerine gelir dedim.önce marie clear.merak ediyorum acaba türkiye'de kaç kadın fiyatı 2.235 TL olan bir paltoyu giyebilir?ya da bir kreme 600-700 TL kim veriyor?ne lüzumsuz bir dergi,paramı çöpe atmışım gibi hissettim.formsante biraz daha iyi.en azından spor,beslenme vb.daha faydalı bilgiler var.ng ise her zamanki favorilerimden bu ayki sayısındaki fotoğraflara bayıldım.özellikle çadırdaki delikten bakan bir çift gözün fotoğrafı var ki çok etkileyici.


dün akşam farmville'de tarlamı hasat ettim,tam yeni ekim yapacağım internet bağlantısı gitti.


hiç keyfim yok uzun zamandır.iyiyim dersem anla yalandır.şarkısı çalıyor beynimde.bugün sabah uyuyukaldığım için duş alamadım.saçlarım pis.kendimi berbat hissediyorum.üstelik otobüs beni almadan durağı transit geçtiği için işe taksiyle gelmek zorunda kaldım.sabah sabah 7 TL'im boşu boşuna gitti.


herşey bana karşı.karşıyım karşı herşeye karşı şarkısı çalmaya başladı şimdi de zihnimde.


yüreğimi dağlayan bir hüzün bulutu var üzerimde.aslında şöyle bir hafta hiç evden çıkmadan yaşamak istiyorum.sadece yatmak,boş gözlerle tavana bakmak.


anlaşıldığı üzere blog sahibesi depresyondadır.resimdeki çikolataların hepsini yese bile depresyondan çıkamayabilir.

3 yorum:

  1. ben o dediğin dergide bir ara ikibin liradan fazla bir fiyata çanta gördüm.. palto yine iyiymiş en azından ısıtır çanta ne yapar??
    şaka gibi :)))

    YanıtlaSil
  2. Sevgili Kara Kitap;
    Öncelikle merhabalar
    Tipik depresyon belirtileri bunlar ve yaşanacaksa da yaşanıyor. Örneğin ben de bir süreden beri ciddi depresyondayım ki konunun uzmanıyım. [Şaka bir yana bir ara cidden öyleydim. Evden çıkmamalar, tuvalete gitmemeler vs] Ancak benim de bir kızım olduğu için bu durum devamlılık arz edemiyor. Kilomdan ben de memnun değilim ve radikal bir karar aldım: Yiyorum, pes diyeceğim noktaya kadar da yiyeceğim. İyi geliyor.Fazla kaptırmadan depresyonda olmak iyi. Değilmiş gibi bastırmak sonra daha beter yapıyor insanı. Ancak gerçekten kimsenin olmadığı bir yerde iki gün kapanıp sadece tavana bakmak ve sonradan dirençle ayağa kalkma sonucu doğuruyor.

    Sizi tanımadan ve sorunlarınızı bilmeden yazıp durdum kusura bakmayın Ancak yalnız değilsiniz ve geçecek.
    Sevgiler
    Billur

    YanıtlaSil
  3. peki niye böyleyiz sevgili billur.deprosyanda olmaktan çok sıkıldım artık.ben de hayattan keyif almak istiyorum.

    YanıtlaSil