25 Ağustos 2009 Salı

yalnızım,kararsızım...


dün akşam bir iş için zafer plaza'ya gittim.tek başıma dükkanlarda şöyle bir dolaştım.giyicek birşey alamayınca yiyecek birşeyler alayım dedim kendime kahve dünyasında sıcak çikolatayla browni ısmarladım.kalp şeklinde içi akışkan çikolatalı yanında vanilyalı dondurmayla servis edilen muhteşem bir browniydi.ama sonra ne oldu neredeyse yine şeker komasına giriyordum.tatlı şeyler tüketmemem gerek.ama çoook güzeldi.kahveyle daha güzel giderdi aslında ama kahve benim uykumu kaçırıyor.yine yalnız başıma oturdum.açıkçası arayıp şöyle hadi gel birer sıcak çikolata içelim diyecek kimse gelmedi aklıma.tek başıma öylece oturdum kaldım.ne yapacağıma karar vermedim.tamam yalnız d&r gezmek falan zevkli ama kahvecide tek başına oturmak hiç eğlenceli değil.sonra da eve gittim ki oğlum ve kocam hala kayınvalimdeler.eve çıkma gereği bile duymamışlar.zaten ben olmayınca koca eve hiç gitmez.çünkü oğluşla tek başına ilgilenmek zor geliyor.küçük meleğim evde radyoyu açtırmış parti yapmış.bugünlerde de bu çıktı.müziği açıp parti yapıyor.kendi çapında eğleniyor.sonra ben eve çıktım.oğlum dedesiyle yatmak istedi.dün akşam yeni bir kitaba başladım.debbii ford-gölgenin sırrı.bu okuyacağım bilmem kaçıncı kişisel gelişim kitabı olacak.ama halen gelişemedim.neyse bu sefer alıştırmaları eksiksiz yapalım bakalım.günlük duyuyor musun beni.eksiksiz diyorum.neyse yanına bir de okuma kitabı seçelim.acaba hangisine başlasam.elimde üç beş kitap var.ama tatilde okumak istediklerim de var.hangisine başlasam acaba.kitap seçenekleri:

-makalat-şems-i tebrizi

-oku:ama neyi?

-son ada-zülfü livaneli

-golyan devrimi:yazarını hatırlamıyorum

-bulantı:sartre

iç sıkıntılı bir psikolojiye acaba hangisi iyi gelir.aslında bir de sakın kımıldama var.ama onu tatil için saklıyorum.tıpkı browninin en güzel yerini son lokmaya saklamak gibi.altın vuruş :)

1 yorum:

  1. iç sıkıntılı bir psikolojiye bulantı hiç iyi gitmez onu biliyorum, sakın diyorum :))
    sonraya sakla istersen onu..

    YanıtlaSil