25 Ağustos 2009 Salı

öyle derin bilgi sahibi biri değilim.el işi bilmem,iyi yemek yapamam,çok süper bir anne değilim,odam kireç tutmuyor dışında hiç bir şarkıyı ezbere bilmem.nemo'daki doli bile hafıza konusunda benden iyidir.şiir okumayı,kitap okumayı ve yazı yazmayı severim.hoş yaklaşık 5 yıldır yazı yazmaya da üşenir oldum.yani öyle pek ilgi çekici biri değilim.zaten bu blogu da birisi okusun birşeyler öğrensin diye yazmıyorum.finans sektöründe çalışıyorum.öyle eğlenceli,enterasan bir işim de yok.yazdıklarım sadece iç döküntülerim.kendime ulaşamayıp uzaktan kendimi seyredişim.

bunları niye mi yazdım.bilmem.blogları okuyorum ya, herkes birşeyleri biliyor ve okuduğum her blogtan birşeyler öğreniyorum ya ,birden eksiklendim herhalde.

bu arada dün rüyamda saçlarım bembeyaz olmuştu.çok sıkıntılıyım çooook.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder