31 Ağustos 2009 Pazartesi

ilk kez

evet ilk kez günlüğüme evden yazıyorum.genel olarak evde yalnız kaldığım zaman pek olmadığı için günlüğüme öğle tatillerinde yazıyorum.ama oğluşum artık büyüdü ve kreşte öğlen uyumuyor.cuma günü büyük bir gururla kreşten gelmiş,akşam da bana hevesli hevesli anlatıyor.benim oğlum artık 5 yaş sınıfında ve öğlenleri kreşte uyumayacak.bugün 10 da zor bela uyuttum.kocamda iş seyahatinde olunca ben de birkaç satır yazayım dedim.

önce koca çekiştirmesi.bugünlerde ona karşı hiç tahammülüm yok.her yaptığı,her söylediği sinirime dokunuyor.aslında gittiği iyi oldu.sonunda tatile gideceğimiz yeri ayarladık.umarım bir sorun çıkmaz ve umarım güzel bir oteldir.önce didim'e bir tatil köyüne gidiyoruz.sonra da 1 hafta datça. datça konusunda ben çok ısrarcı oldum.eğer beğenmezse kafama kakar durur.hoş bu kadar borcumuz varken 2 hafta tatile gitmek hanigi akıllı işidir o da bilinmez ya.kredi kartı borçlarımı kapatmak için kredi çekiyorum.hesap yaptım.içimdeki satınalma dürtüsünü kontrol edemememin bedeli ağır olmuş.

hani sormuştum ya.hangi kitaba başlayayım diye. taşkın tuna'nın "oku" ama neyi? isimli kitabına başladım.biraz ağır bir kitap.çok hızlı gitmiyor.roman kıvamında yazıyordu,ama değil.bence din felsefesi. bazı kavramları anlamakta zorlanıyorum.ama okumaya devam edeyim.daha 50.sayfasındayım.belki ilerledikçe anlayış kapasitem artar :)

bıdık erken uyuyor dedim ya!haftalar önce d&r dan 5 tl'ye birkaç cd film almıştım.dün akşam onlardan birini izledik. "geç gelen gençlik" filmin 70'li yaşlardaki kahramanını yıldırım çarpıyor ve kahramanımız ölmüyor.tam tersine yaraları iyileşip komadan çıktığında adam 40'lı yaşlarına geri dönüyor ve birtakım yeteneklere sahip oluyor.mesela benim hep hayalini kurduğum birkaç şey : elini kitabın üzerinde gezdiriyor ve kitabın içindeki tüm bilgilere sahip oluyor. rüyasında çince öğreniyor vb... ben de bir ara nil gün'ün meditasyon cdlerini falan uykuda dinlemeyi denemiştim.ama sabahları kendimi çok yorgun hissederek kalkınca vazgeçtim.tembel zihnimin dinlenmeye ihtiyacı var.

bugün gazetede bir haber vardı vücut genişledikçe beyin hücreleri azalıyormuş.ha şimdi pazar günkü bulmacaları niye çözemediğimi anladım.zayıflarsam hepsini çözebilirim demek ki.

çok fazla bilgi sahibi olmak istiyorum.ama çok unutkanım.okuduğum kitapları genel konusu dışında pek hatırlamıyorum.filmlerde ise ana karakter dışında (filmin değil benim ana karakterim kimse o) pek kimseyi hatırlamam.

yemekten sonra yine bol bol şekerli gıdalar tükettim.kendimi yavaş yavaş öldürüyorum.uyuşturucu gibi.şekerin de benim vücuduma etkisi aynı.uyuşturuyor ve zarar veriyor.

öff ya iç sıkıcı,karartıcı kara bir dünya benimkisi.

tek ışık ateş böceğim.sevgili oğlum.5 yaş sınıfındaki...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder