26 Ağustos 2009 Çarşamba

dün gece gene kocama bol bol hırladım.yaklaşık 2 aydır tatile gidecek yer arıyoruz.ben datça'ya gitmek istediğim için uzun zamandır orda bir otelin internet sitesini açıp açıp inceliyor sonra da pahalı olur diyerek kapatıyoruz.hafta sonu sonunda karar verip internetten rezervasyon yaptırdık.kocamın e-posta adresine onay postası gelmemiş.dün bana otelin adını soruyor.önce gayet sakin birşekilde söyledim.sonra demesin mi burası pansiyonmuş.bir baktım otelin adını yanlış anlamış ve aylardır baktığımız otel yerine başka bir pansiyonun sitesine girmiş.o esnada şalterlerim tak tak tak diye attı.ve bağrındım.işte tatile bu kadar ilgili.aptal ve dalgın insanlara tahammül edemiyorum.kocama böyle davrandığı zaman hiç tahammül edemiyorum.ben böyle biriyle nasıl evlendim diye sinirleniyorum.sinir küpü olup dün gece saat onda uyudum.sabah dinlenmiş kalkmam lazım,ama dinlenmedim.üzerime ne bulursam giyip çıkıyorum evden.abartmıyorum gerçekten bir haftadır aynı pantolonu giyiyorum.hoş zaten hiç bir zaman normal bir kadın portföyüne uygun olarak giyineyim süsleneyim şıkır şıkır olayım gibi bir kaygım olmadı.temiz olsun,yırtık olmasın yeter.tabii giyinmekten keyif almamamın bir nedeni de kilolarım.dün oğlumla çizgi film izliyoruz.çizgi film de bir kız çok şişman arakadaşlarıyla yüzüyoruz.havuza bir atlıyor havuz taşıyor ve içinde hiç su kalmıyor.oğlumun yorumu "anne naz ne kadar şişman olmuş (kahramanın ismi naz) tıpkı senin gibi.evet ya tıpkı benim gibi...en son "tek şişman beyniniz" isimli kitabı okumuştum.onda diyordu ki tartılmayın,kilolu olduğunuz fikrini aklınızdan çıkarın.e ben de öyle yaptım.iki aydır tartılmıyorum.kilo kaygısı taşımadan canım ne isterse yiyorum.dün akşam bir tartıldım ki 80 kilo olmuşum.oha falan oldum yaniiii!!! dört kilo almışım.oğlum çok haklı.havuza atlasam havuz taşacak.ne olacak benim bu kilo sorunum.sabahları yürüyüş yapmak istiyorum.ama yürüyüş alanında 4-5 tane boyu benim kadar köpek oluyor.tamam aşılı falan ama gene de korkuyorum işte.bir de bana hadileyecek biri yok.yürüyüş arkadaşım olsa belki yürürüm.yani her konuda bahanem hazır.internetten zumba fitness indirmeye çalışıyorum.8.dosyayı indirdim 5 dosyam kaldı.ondan sonra birleştireceğim.bakalım çalışacak mı?çok şey yapmak istiyorum çok.içimde her konuya aç bir kadın var ve açlığımı maalesef yemekle doyurmaya çalışıyorum.

görsel bir resim bulayım dedim ama tombul resimler hoşuma gitmedi.ağlıcam ya!!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder