8 Haziran 2010 Salı

hayal

evin içi bu ve bunlar gibi çeşitli defterler,rengarenk kalemlerle dolu.bunlar en sevdiğim defterlerim.neden acaba :)))

ben bir kırtasiye canavarıyım.defterler,kalemler,silgiler....kendimi bir giyim veya kozmetik mağazasında değil de bir kırtasiye veya kitapçıda kaybedebilirim.geçen gün oğluşla korupark'a gittik bir baktım alt katta notebook diye bir mağaza açılmış.ikimiz de sevinçten çığlık atmışız.çeşit çeşit kalemler,defterler kendimi kaybetmişim.

en büyük hayalim de eski bahçeli bir köşkü alıp restore ettirip bahçesine tahta masa ve sandalyeler atıp içinde kırtasiye malzemeleri ve kitap satmak,aynı zamanda da aromalı çaylar,kahveler ve ev yapımı çeşit çeşit kurabiyelerle misafir ağırlamak.kitap almaya gelenler önce kitapları biraz okuyup sonra alsınlar istiyorum.evin en büyük odası da kütüphane olacak.yani insanlar kitapları ödünç alıp okuyup geri getirebilecekler.bornova'da üniversitenin orda yetiştirme yurdunun bahçesindeki eski binayı restore edip kafe gibi bir yer açmışlar.ben üniversitedeyken orası harabe bir yerdi ve ben o zamanlar bile oraya sahip olma hayali kurardım.kocaman bahçesi olan eski bir köşk. :))) bahçedeki masa ve sandalyelerde ege köy kahvelerindeki tahta masa ve sandalyelerin renklileri olacak.kimisi gök mavisi,kimisi alev kırmızısı.isteyen masayı gönlüne göre boyayabilmeli.fonda yumuşak,hafif müzikler. bergamutlu mis kokulu çay ince belli çay bardağında.çeşit çeşit şık fincanlarda türk kahvesi,aromatik filtre kahveler,yazın zencefilli limonata,ellerimle yaptığım minik kekler,un kurabiyeleri.

hayal et ve gerçekleşmesi için ilk adımı yazarak at.

2 yorum:

  1. Ay yapsana yapsana, ilk müşterin ben olurum valla:))
    Duyduğum en güzel hayallerden biri. Ben fıstık yeşili bir sandalyede Göksel Baktagir dinleyerek Füruzan öyküleri okumak isterim. Önümde bir fincan kahve olmalı.
    Hadi bir anket başlatalım, hangi sandalyede ne dinleyerek hangi kitabı okumak istersiniz diye. Ne dersin?

    YanıtlaSil
  2. notebook ilk açıldığı günden beri abonesiyim ben de :)) uzun ince (kitap ayracı gibi) olan defterlerden almıştım ilk gün :) kendime sınır koydum. her gittiğimde sadece 1 ürün alabilirim diye. yoksa maaşı oraya bırakmak hiç zor değil :)

    YanıtlaSil