7 Haziran 2010 Pazartesi

duygu,düşünce...

akıl ortaklığı yapıyoruz diyor psikoloğum,evet bizimkisi tamamen akıl ortaklığı.herhangi bir ilaç kullanmıyorum,psikoterapi de değil yaptığımız sadece sohbet ediyoruz.dün 4 saat sohbet ettik,ben aklımdan geçenleri,yaşadıklarımın bende bıraktığı duyguları anlattım,o duygularımı anlamlandırmama yardımcı oldu.kimseyi değiştiremeyeceğim,kendimi de değiştiremeyeceğim sadece durduğum yeri değiştirerek bakış açımı ve insanlara ilişkin algımı değiştirebileceğimi öğreniyorum.keyif alıyorum bu yaptığımız sohbetlerden,keşke her hafta gidebilsem,ama her işin başı para işte.

evet geçmişe dair sözler,yerler ve görüntüler değil o anın bize yaşattığı hismiş aklımızda kalan.bu cümle sonrası düşündüğümse düşünceler mi duygulara neden olur yoksa duygularımız mı düşünceleri yaratır.

yani bugün kendimi çok kötü hissediyorum düşüncesiyle mi başlar berbat hissetme duygusu yoksa önce hisseder sonra düşünürmüyüz?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder