16 Kasım 2009 Pazartesi

okunacak kitaplardan bazıları

bir cadı masalı (leyle navaro) kadın kısmı sinirlendiği zaman o kadına toplumumuzca ne denir? cadı.işte bu kitap öfkesini gösterbilen kadınlar için.kızgınlığınızı ifade edin kadınlar. (okunuyor)

marifetler (kitapkurdu okumuş beğenmiş,konusu ilginç geldi aldım gitti.okunacak)
murat gülsoy (kunegond çok seviyor eminim ben de seveceğim)

ölü erkek kuşlar (okuyacağım ilk inci aral kitabı olacak.ama henüz sırası gelmedi)

madolyonun içi (bu kitabı da çok merak ediyorum.yazarı psikologmuş)

onüç büyülü öykü (onüç öykü yazarından onüç farklı öykü ben en çok nazlı eray'ın öyküsü ile yekta kopan'ın öyküsünü beğendim.yekta kopan'ın öyküsünden bir bölüm:
"Emerson kütüphanenin,büyülenmiş ruhlarla dolu tılsımlı bir oda olduğunu söylemişti.Bu ruhlar biz çağırdığımız zaman uyanırlar.Kapalı duran bir kitap,yalnızca bir cilttir,başka şeyler gibi bir şeydir.Ama kitabı açmayagörün,kendini ellerinize bırakıverir,estetik bir olay gerçekleşir.Dahası bir kitap aynı okurun gözünde bile değişikliğe uğrar,çünkü biz değişiriz;biz,aynı insanın bugün dünden farklı olduğunu,yarın da bugünden farklı olacağını söyleyen Heraklietos'un ırmağındayız.Durmadan değişiriz;bir kitabın her okunuşu,her yeniden okunuşu,o her yeniden okunuşun,her anımsanışı o kitabın metninin yeniden keşfedilişidir."

yıllardır okuduğum,ama halen hayatımı mutlu ve doyumlu kılamadığım için okumaya devam ettiğim kitaplar:
doğru sorular,özgüven kazanma yolları,çocuk yetiştirmede psikolojik taktikler ve süper hafıza.
bir eşeğin anıları (kendisi çocuk kitabıdır.çocukken pek fazla kitabım olmadığı için çocuk kitabı okumayı da çok severim.)
vitaminler,mineraller,bitkisel ürünler rehberi (sağlıklı yaşam şart)
matematik yaramazdır.(işim alakasız olsa da sonuçta ben bir mühendisim ve matematiği severim)
her şey su ile başladı
benim gözümden dünya(albert einstein)
türk aynştaynı oktay sinanoğlu kitabı
inka,maya ve azteklerde semboller (dan brown hristiyanlıktaki sembollere ben de eski uygarlıklardaki sembollere düşkünüm.bu kitaba ne zaman sıra gelecek acaba?)
komedyen gibi düşün(bu kitap kitapyurdunun hediyesi)
kahve falı(bunu ne zaman ve niye aldım hatırlamıyorum)




bir kısmı okunmuş,bir kısmı sırasını bekleyen diğer kitaplardan bazıları.burdakilerden sadece sakın kımıldama'yı okudum.ama okurken kocama çok kzıgın olduğum bir dönemdi bir taraftanda kafamın içinde onunla kavga ettiğim için kitaptan pek birşey anlamadım.o yüzden tekrar okuyacağım.kitap kokusundan daha güzel bir parfüm olabilir mi acaba?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder