17 Kasım 2009 Salı

kitap mimi :)))


sevgili aslı bana kitap mimi yollamış.ben de bloglarda okuyup okuyup,kimse beni mimlemeden kendi kendime yazsam mı diye düşünüyordum ki aslı sağolsun buna gerek bırakmadı.




1.Şu anda okumakta olduğunuz kitap nedir?Kısaca konusunu anlatırmısınız?

ayşe kulin-bir varmış bir yokmuş.kitap iki kısımdan oluşuyor bir tarafında kurmaca öyküler var,sonra kitabın sonundan okumaya başlıyorsunuz orda da gerçek öyküler var.kitabın hangi tarafı hayal hangi tarafı gerçek onu anlamak okuyucuya bırakılmış.öykülerden birinde bir uzaylının gözünden dünyanın anlatımı var ki mutlaka okunmalı ve evet müzik evrensel bir dil.


2.En son aldığınız kitap nedir?


büyümenin türkçe tarihi (murathan mungan)

entrikalar ağında kürt buhranı(gültekin avcı)

çivisi çıkmış dünya (amin maalouf)

3.Şimdiye kadar aldığınız kitaplar içinde en sevdiğiniz hangileridir?

kara kitap, vadideki zambak, çanlar kimin için çalıyor,ölesiye yaşamak (bu kitapları ilk okuyuşumda kütüphaneden almıştım.) küçük prens,üç aynalı kırk oda...aklıma ilk gelenler bunlar.

4.Bir türlü bitiremediğiniz bitirseniz de sizi illallah ettiren kitap.

hiçbir kitaptan illallah demem.kitabı okumaya başlarım eğer devam edemiyorsam bitirmek için zorlamam.demek ki henüz o kitaba hazır değilimdir.ne kitaba ne de kendime eziyet ederim.evde değişik sayfalarında kitap ayıracı olan bir sürü kitabım var.okunmak için uygun zamanı bekliyorlar.sonra bir gün kitap gözüme çarpar ve kaldığım yerden okumaya başlarım.çok unutkan biri olmama karşın sanki kitabın okuduğum sayfalarını dün okumaya başlamış gibi hatırlarım.ilginç,ama kendimdeki bu durumu ben bile çözemedim.

5.Elinizdeki kitap bitince okumayı düşündüğünüz kitap nedir?

geçen yıl kurtlarla koşan kadınlar'ı almıştım.okumaya başladım,ama devam edemedim.bu aralar gözüm kütüphanede sürekli ona takılıyor.beni dünyasına çağırıyor galiba.sanırım sıra onda.


kitapseven herkes bu mimi cevaplayabilir.illahaki pas istiyorsanız beni okuyan herkes istop :)
not:allah'ım şu garip kuluna tez zamanda böyle bir kütüphane nasip et.

1 yorum:

  1. Kütüphane gerçekten süper.Sanırım her kitapseverin hayali böyle bir kütüphane.İsteyen herkese kısmet etsin Allah

    YanıtlaSil