30 Kasım 2012 Cuma

mutluluk kaynağı

mutluluğumuz niye başkalarına bağlı? niye mutlu olmak için hayatımızda bize değer veren, bizi önemseyen insanların varlığına ihtiyaç duyuyoruz? küçük bir mutluluk bile bizi daha mutlu edip bu mutluluğumuzun  kaynağı olmayan insanları bile bizim mutluluğumuzdan mutlu etmeye yetiyor. peki bizi mutlu eden kişiyi mutlu eden şey ya da kişi kim? bazılarının mutluluğu kendi içinden mi geliyor? eğer öyleyse benim mutluluğum niye kendimden kaynaklı olamıyor? mutlu olmama neden olan kişi yanımda olmadığı için bu mutluluğun yüzümde yarattığı gülümsemeyi göremiyorken bile acaba hissedip mutlu olabiliyor mu? akan bir nehrin kaynağı çok uzaklarda bile olsa o nehir bizim yanımızdan geçerken susuzluğumu gideriyorsa kaynak ne kadar önemli? peki o kaynak neden o kadar uzak? niye benim içimde böyle bir kaynak yok?

2 yorum:

  1. Çok beğendim yazını, çok düşündüm üzerine, çok haklı buldum seni, cevabı zor sorular bunlar, en azından ben çözemedim.

    YanıtlaSil
  2. Bu sorularla şimdi anlayabiliyorum çok uzun zaman kaybetmiş olduğumu. Sonra bir baktım ki kaynak içimdeymiş. Artık zaman zaman bunca soruyla bulduğum oluyor kendimi ama etkisi çok kısa sùrùyor. Derin bir nefes alıyorum bakıyorum kendime. Yani salıyorum, gidiyorlar. Hayatımın merkezine kendimi oturttum ne kadar güç olsada! Sevgiyle , huzurla kalın!

    YanıtlaSil