17 Şubat 2011 Perşembe

iyi ki doğurmuşum

oğluşumun doğumgününde hazırladığım yiyecekler:

- mercimekli börek
- ıspanaklı börek
- zeytinli poğaça
- peynirli poğaça
- mercimek köftesi
- patates salatası
- rus salatası
- bonibonlu kurabiye
- elmalı kurabiye
- damla çikolatalı topkek
-veeee aşağıdaki çiçekler


oğlum arkadaşlarına keyifle gösterdi. baaak bu çiçeklerin çiçek ve sapı dışında her yeri yeniyor biliyor musun diyerek.

doğumgünü partisi etkinlikleri:

- yüz boyama,
- pinyata (ben yaptım, ben yaptım :)))
- balon patlatmaca,
- patlayan balonlardaki pusulaları bularak evin içinde hazine aramaca,
- gecenin ilerleyen saatlerinde makarna partisi.

oğlum ve diğer çocuklar çok eğlendi. ben ve annem yorgunluktan öldük, ama bitanem için unutulmayacak bir gün oldu. bir daha yapar mıyım? Bu kadar çok pasta börek hazırlamadan yine yaparım. Kalan yiyecekleri bir hafta boyunca yedik. Tarif vermeyeceğim zaten tarifler internetten.

Oğlumun ikinci süt dişi de düştü. Geçen hafta izinli olduğum için o da şubat tatili yaptı. Birlikte Ayı Yogi'yi izledik ve Kahraman Karınca isimli tiyatro oyununa gittik. Ayı Yogi güzeldi ama "Efeeem" diye konuşması gerekmiyor muydu? Tiyatro oyunu ise "Bir Böceğin Yaşamı" adlı filmden esinlenilmişti sanki. Oğluş bile izlerken anne bu karıncalı filme benziyor dedi. Tiyatro'nun başlangıç saatini beklerken koca bir simit yedi, iştahsız oğlum beni çok şaşırttı. Otobüsle eve dönerken de tüm yol boyunca konuştu. Ne anlattığını inan hatırlamıyorum, eminim otobüstekilerin başı şişmiştir. Bazen çocuklar nefes almadan saatlerce konuşabiliyor. Bir kez de İzmir'den dönerken beş saat boyunca hiç durmadan konuşmuştu.

Bir kadını en çok kızdıran şeylerden biri anneliğine laf söylenmesi, bazen ben de unutuyorum ve söylenenlere sinirleniyorum, ama ben iyi bir anneyim.

3 yorum:

  1. Tabi ki iyi bir annesin.
    Mutlu yıllar olsun oğluşa. Masa harika.
    Yalnız ağzım nasıl sulandı anlatamam turşu ya turşu hastasıyım ben:)

    YanıtlaSil
  2. Oğluşunla birlikte nice mutlu yıllara...

    YanıtlaSil
  3. daha nice güzel, sağlıklı, mutlu, keyifli, huzurlu günleri zamanları olsun oğlunun yaşayıp yaşatacağı. sana ve o güzel ailene sevgi ve selamlar...

    YanıtlaSil