16 Aralık 2010 Perşembe

hayat

sabah evden pazar günü neler yapacağım düşüncesiyle çıktım. pazar günü abimin 16. ölüm yıldönümü ben de aşure yapıp arkadaşları çağırmayı düşünüyordum. yanına neler yapsam diye kafamdan menü oluşturmaya çalışıyordum.bugün menüyü oluşturup alışveriş yapayım diye plan yapıyordum.

saat 9'da babam aradı. dedem ölmüş.denizli'ye gidiyorum.

hayat asla plan yapmamıza izin vermiyor.

pamuk dedem, iyi yürekli, güleç yüzlü dedem. çektiği acıları içine atıp, unutmayı seçen dedem. eskiden çaldığın bağlaman, söylediğin türkülerle bizi başına toplardın. şimdi son kez bizleri başına topla dedem.

5 yorum:

  1. Canım, başın sağolsun. Allah sana ve ailene sabır versin, dedenin de mekanı Cennet olsun...

    YanıtlaSil
  2. :( çok üzüldüm.. başınız sağ olsun... Dedeciğin nur içinde yatsın sevgili kara kitap.. sevgiler çok...

    YanıtlaSil
  3. Başınız sağolsun, Allah yerinde dinlendirsin. Allah rahmet eylesin. Her ölüm erken.Geride kalanlara sabır versin Allah.

    YanıtlaSil
  4. Çok üzüldüm Nurancım.Başın sağolsun.Dedeciğin nurlar içinde yatsın.Ne yazık ki bu yaşlar hep birilerini kaybediyorsun. Oluyor, hepimiz yaşıyoruz.Yeter ki sıralı olsun.Sana sabırlar diliyorum.

    YanıtlaSil
  5. Basiniz sagolsun. Dedecigini Allah yerinde rahat ettirir, insallah..

    YanıtlaSil