30 Eylül 2009 Çarşamba

kendini kaybediş

efenim google ablada dün akşamki halimi anlatacak bir resim bulamadığım için resim işini sizin hayal gücünüze bırakıyorum.dün göl lalesi bir iş yemeğindeydi,biz de oğluşla evdeyiz.pazar günü kahve dünyasından aldığım dışı hindistan cevizi kaplı yuvarlak çikolataları ve izmir'den aldığım badem şekerlerini şekerlikte harmanlayıp gelmesi muhtemel misafirlere ikram etme kararı alıyorum ve paketlerini açıyorum.açmamla beraber kendimi kaybediyorum.bir elimde çikolata diğer avucumda bir avuç badem şekeri bir çikolatan ısırıyorum bir taraftan da ağzımı badem şekerleriyle doldurup nefis tatlarıyla doyuma ulaşıyorum.bu şekilde kaç avuç badem şekeri yedim kaç tane çikolatayı hüplettim hatırlamıyorum.kendime geldiğimde iş işten çoktaaaan geçmişti.bana geçmiş ola...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder