30 Eylül 2009 Çarşamba

çello çalan kedinin maddesel yaklaşımdan feyz alarak

1-çok sıkılıyorum.işimden çok sıkılıyorum.keyif almadığım için de sürekli erteleyerek çalışmaya çalışıyorum.işlerimi zamanında yapmadığım için üzerimde büyük bir baskı hissediyorum.sanki göğsümün üzerinde biri oturuyor.
2-yazmayı unutmuş gibiyim.kelimeler bir türlü aklıma gelmiyor.yazdığım şeyler hep aynıı.sıkılıyorum.çalışamıyorum.keyifsizim.eeee…başka?
3-gün geçtikçe kilo alıyorum.engelleyemediğim bir şekilde abur cubur,özellikle de çikolata tüketiyorum.duygusal doyumsuzluğum hat safhada.
4-en kısa zamanda sosyalleşmem lazım.ama niye hep arayan ben oluyorum anlamıyorum.kimse beni özlemiyor mu?benimle buluşup sohbet etmek isteyen kimse yok mu? hayatım boyunca hep yanlış arkadaşlıklar kurmuşum sanki.
5-kıskanıyorum.hobisi olan,birşeylerle meşgul olan insanları kıskanıyorum.benim hayatım iş ve ev arasında geçiyor.evde de hiç birşey yapmıyorum.boş boş tv seyrediyorum.oğlumla oyun oynamaktan da keyif almıyorum bugünlerde.
6-baş ağrısı bulaşıcı mı?az once gördüğüm bir kızın başı ağıyordu şimdi de benim başım ağrıyor.
7-beynimin içi hem bomboş hem karmakarışık.bu nasıl oluyor bilen var mı?sanki kafamın içinde birbirine dolanmış yüzlerce yün yumağı var.çözemiyorum.çözmeye de uğraşmıyorum.bir boşvermişlik gidiyor işte.
8-kendini beğenmeme hastalığına tutuldum.kilolarımdan nefret ediyorum.saçlarım döküldüğü için onlara hiçbirşekil verememekten,habire saçıma ilaçlar sürüp durmaktan,ışıkta tepemin parlamasından nefret ediyorum.bacaklarımın kısa olmasından,göğüslerimin küçük olmasından,geniş bir kalçam olmasından nefret ediyorum.yüzümdeki siyah noktalardan ve açık gözeneklerimden nefret ediyorum.tek güzel yerim gözlerim diye düşünürken göz kapaklarımın üzerinde çıkan et benlerinden nefret ediyorum.hiç bir şekil veremediğim tırnaklarımdan nefret ediyorum.aynaya bakmaktan hiiiç hoşlanmıyorum.bu yüzden de bakımsız bakımsız geziyorum.ev makyaj malzemesi dolu ama yapan yok.
9-arkadaşım nişanlanıyor.kendime nişan için bir kıyafet almam gerekiyor.şimdi yine alışverişte üzerime olanları ben beğenmeyeceğim.benim beğendiklerim üzerime olmayacak uyuz olacağım.
10-oğluma hiç sözümü dinletemiyorum.afedersiniz s.inde değilim yani.bu duruma uyuz oluyorum.
11-aldığı kararları uygulayabilen insanlara imreniyorum.aldığım kararları uygulayamadığım için her geçen gün öz saygımı daha fazla yitiriyorum.bugün sabah kalkıp yürüyüşe gidecektim.ama koca dötümü kaldırıp yataktan kalkamadım.kendime sinir oluyorum sinir.
12-hayatıma dönüp baktığımda üniversiteden mezun olduğumdan beri kendime kattığım hiç bir artı yok.nefes almak için yaşıyorum.
13-unutkanlığıma uyuz oluyorum.biz buna kısaca doli sendromu diyebiliriz.isimleri kesinlikle aklımda tutamıyorum.oysaki derin bir hafızam olması gereken bir iş yapıyorum.
14-samimi,içten ,candan arkadaşlarım olmadığı için kendime sinir oluyorum.ben kimse için birşey yapmadığımdan mı kimse benim için birşey yapmıyor.ben yaptığımı sanıyorum,ama galiba yapmıyorum.yani mesela kimse benim için sürpriz bir doğum günü falan planlamıyor.nüçün nüçün böyle…
15-işim gereği ekonomi,finans,politika konularını takip etmem gerekiyor.ama ben bunların hiç birinden keyif almıyorum.çiçek,böcek,sanat,müzik,renk,kitap,kahve,fal,feng shuı vb konulardakonuşmak ve onları takip etmek istiyorum.
16-çeşit çeşit kurslara gitmek,yeni şeyler öğrenmek,ama bunları hiç çaba harcamadan yapmak istiyorum.
17-hayattan ne istediğime,kim olduğuma,neyi sevip neyi sevmediğime karar vermek istiyorum.ben kimim ya?ne istiyorum?

3 yorum:

  1. iyi bir tatile dopinge ihtiyaç var gibi. ben de bundan bir kaç ay evvel beş aşağı baş yukarı aynıydım:)

    YanıtlaSil
  2. üç aşağı beş yukarı aynıyız kara kitap....bu yaşananlara kah talihsizlik diyelim iç rahatlatması babında,kah afedersin ama aptalca seçimlerimiz diyelim eziklik psikolojisiyle.halbuki benim sevdiğim filmler ve diziler çirkinken güzelleşen,yokken var eden insanları anlatır hep..ama (gerçek hayatta)hayatın kepçesiyle yere kapaklanınca,ayağa kalkamaz,kalkamayınca da yerle yeksan olur olduk maalesef,bir nevi lanet kısır döngü...(bu arada kısır çekti canım işte :)))bazıları şanslı bu konuda..ya anında allah vergisi optimistlikleriyle ayağa kalkıyorlar,ya da depresyondayken iştahtan kesilip ipliğe dönüyorlar...neyse demem o ki bende inceden bir gıpraşma başladı,herkesin hayatından bana ne ,kendi cenettimde yalnız da olsam koşarım diye...hani itelemesi lazım bir şeylerin harekete geçmem için derken,yaş olacak 80 ondan korkuyorum,o yüzden bu gıpraşmam.
    kendine ve oğluşuna ii bak...gerisi hikaye....

    YanıtlaSil
  3. kara kitap, maddesel yaklaşım işe yaramış sanki:) e öyleyse neden silkelenmek için, minik adımlarla toparlanmak için, neden nefes alma dışında birşeyler yapmak için aynı yöntemi denemiyorsun? bence başarabilirsin, buradan bakıldığında ben bunu görüyorum, sen çok yakınsın ya kendine, işte o nedenle flu bu durum senin için.. gerçekten bak:) sevgiler..

    YanıtlaSil