2 Ağustos 2010 Pazartesi

tatil öncesi son durum

izne çıkma geri sayımının başladığı bir haftada yani yaylar hafiften gevşemeye başlamışken üç kişi izinde, bir kişi belini incitip raporlu olunca,bir kişi de süt izni kullanınca bütün işler bana kaldı tabi.

öf diyorum ya öffff.ben bu kadar işim varken,daha gideceğimiz oteli bile ayarlamamışken.tatil için henüz bavul hazırlama girişimlerinde bile bulunmamışken,evimin saunadan bir farkı yokken nasıl haftasonu tatile gideceğim.bu hafta nefes almadan çalışmam gerek.bir süre sizleri okuyamayabilir,yorum yazamayabilirim.yokluğunuzda sizi özleyeceğim anacığım.

siz de beni özleyin.

şimdi de dilekler:

lütfen lütfen güzel ve dinlendirici bir tatil olsun.
deniz olsun,
limon ve portakal ağaçlarının gölgesi olsun,
mis gibi kahvaltılar,üstüne içilen keyifli kahveler olsun,
sağlık olsun,
koca beyle huzur olsun,
oğluş mutlu ve memnun olsun.

tatile gittiğimiz yerde oğluş yaşlarında hatta mümkünse biraz büyük abiler olsun.böylece annesi de kumdan hafriyat ve su tabancasıyla savaş işlerinden azat edilip kitap okusun.

amin.

3 yorum:

  1. Gideceğiniz yer belli oldu mu? Sardunya'nın bugünkü postunu bir oku derim, o pek memnun. İstersen linkini veririm sana gittikleri yerin facedeki sayfasının.

    YanıtlaSil
  2. kara kitapcığım amin diyorum.bol bol dinlen.fazla özletme.öpüyorum.:))

    YanıtlaSil